första dagen

japps, imåndags var det min första skoldag! :D mycket spännande måste jag säga men vi hade inte direkt någon lektion utan mer lärakännavarandra-dag. Gårdagen var ungefär detsamma fast vi fick börja lite smått med matematiken, USCH! känns att man inte har suttit i skolbänken på typ 3 år.. Men det går väl bara man vill :)
Det känns som om jag har gjort ett bra val! Lite mera skola och mycket mindre Jensens hahaha.
Micke den plutten har REDAN köpt en födelsedagspresent åt mig! alldeles för tidigt, nu måste jag ju gå och vara nyfiken i över en månad. inte okej! :P

Till helgen kommer Ewa och Bengan till vässan och då är det klart party! denna helg blir det hos Petra. Det absolut bästa är att jag är ledig hela denna underbara helg! :D Så jag ska parta loss bäst jag kan.

Jag fick receptet på kladdkaka av Sandra så det blir lite bak snart också plus mat! mumma.
Hoppas att du blev glad nu för några rader i min blogg Sandra ;) Det händer ju inte allt för ofta.

Min värld känns lite uppochner, fast på ett bra sätt!! :D:D


Kommentarer
Postat av: Sandra

nu blev jag väldigt glad !! :D du är bäst!

2010-03-25 @ 08:18:23
URL: http://nihajjarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0