STHLM

blir sthlm idag med sandra och micaela :)
uppe med tuppen! sovit 5 timmar, känns ju sådär.
varit fyllechaffis åt älsklingen hela natten ..

igår som sagt så skjutsade jag baby hela natten, han var på personalfest i Dingtuna.
Jag var med micca en sväng. vi tittade på shrek :) härlig film sen åkte jag och hämtade Sandra efter att hon slutade jobbet efter 10. vi åkte hem till henne och skulle börja titta på film när man var tvungen att börja skjutsa igen. Sen kom vi hem igen till Sandra vid 12 då kunde vi börja titta på the ugly truth! :D jag somnade en smula, var så himla trött. hämta hem baby och somnade gott vid 3. Uppe halv 8 idag :P haha!
Kommer spåra ikväll. för lite sömn! :P haha.
PARTY PARTY!

Kommentarer
Postat av: lucke

Najs blogg du :P

2010-06-12 @ 09:25:02
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0