soooool!

underbara sol!
Idag är jag på lite bättre humör än igår, men det är väl inte helt bra än ..
Idag efter skolan åkte jag hem och la mig på balkongen i ca 4 timmar (inte helt 4 tmmar men nästan) Jag har lagat mat och börjat läsa på en ny bok. BILBO, den kanske jag borde ha läst för länge sen men jag tänkte ta tag i det idag och började en sväng och den är ju mysig.
Ikväll kanske det blir grillning hos Petra och lite vin, men det är inte helt bestämt än. Älsklingen är lite velig idag :P
Gjorde honom lite avundsjuk idag, jag ligger i solen och steker, talar om hur underbart bra jag har det i ett mess när han sitter inomhus hela dagen :P stackars plutten!


Försöker bättre på brännan lite med kokosolja! luktar underbart gott.
Nya bikinin var ju inte helt fel heller. Bara lite fett som ska bort sen så!



MUMS! Spenat omelett med skinka, hur gott som helst!



Nej, om man ska försöka pussa lite på älsklingen så båda blir lite mera glada och söta! :P haha.
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0