promenad

jag tror att jag tog musten ur min kära pojkvän idag. Jag tvingade med honom ut på en långpromenad på ungefär 1 timme. Mycket mysigt och en massa prat :D jag älskar det!
Nu ligger älsklingen och sover på soffan :P hehe. förlåt baby.

Idag hade jag prov i skolan, det gick bra tycker jag. Gick några ärenden på stan. fixade nya lappar till postlådan sen bokade jag ny tid för att sätta om håret :) jag mötte upp lillebror för att hitta present åt lillasyster som fyller hela 5 år på måndag. Sen kom Sandra ner då gick vi 3 och åt mat på Jensens! mums. mätt vart jag iaf.

Sen åkte bror hem, jag och Sandra gick runt och tittade lite sen köpte vi varsin McFlurry på donken och satt oss i solen en stund innan vi trampade hemmåt. Sandra skulle träffa Marielle och jag skulle bara hem :P hehe.
Får se om jag får någon mat ikväll om han inte vaknar snart så skiter jag i det ..

Imorgon blir det lite skola sen hem till Sandra för att sola lite innan hon börjar jobbet :)
Och föresten, dag flyttar petra och anton till sin nya lägenhet på stan. Grattis!
Nej, nu ska jag pussa på älsklingen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0