hmhmh

sitter hemma själv just nu (lite läskigt) micke är hos johan för att snacka lite om resan ner till GBG imorgonkväll..
ååh, kom hem nu så jag får ha lite egen tid med dig!!!!!
du ska ju vara ifrån mig i 4 hela dagar, jag är inte van att vara utan dig så länge.. (kanske låter patetiskt men det skiter jag i!) :P hahaha! du är mitt allt baby <3

Imorgon blir det pyjamaspartaj hos Sandra med Ewa och Petra! :D myspys.
Sover hos Sandra tills på torsdag sen blir det nog hos Ewa eller Petra, alla är så söta och erbjuder mig sovplats så det blir så svårt att bestämma sig :P hehe. Skulle vilja sova över hos mamma och så jag får umgås lite med lillasyster. Ser henne inte så mycket som jag vill tycker jag ..

Idag har jag varit i skolan på morgonen sen tog jag mig till jobbet för att jobba lite extra och det var väl tur att jag gjorde det för det var väldigt mycket folk för att vara en vanlig lunch, men alla har väl börjat med semester nu och det är inte så värst bra väder än heller så .. Lite extra cash till mig då!! Kul att jobba med Ewa nu också :)



Nej nu får jag väl återgå till teven eller nått och bara vänta mera ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0