förkyld

jätte förkyld, nu har hostan krypit sig på också :( suck!
tur att jag har min baby som tar hand om mig!
Idag blir det skola sen ska jag försöka ta mig till Sandra en sväng :) hon är ledig idag :)
Sen ska jag hem för att göra färskpotatis! :D mums! men måste ha en tzatziki först :P hehe. muma.
Nu har jag fått hosta efter att ha varit hes i typ 2 dagar. Det är bättre men inte helt.
bläää! tur att jag har kvar ett recept på hostmedicin på apoteket ..

Midsommar var väldigt mysig. vi var hemma hos Petra hela kvällen, vi grillade, skrattade och lekte lekar. Tårar kom och tårar gick! Det var en rolig kväll och promenad hem :P hahaha! Alla mina vänner är guld värda <3

Nej nu ska jag kila.




Älskar dig mest baby! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0