----

måndag, gillar inte!
igår var det en lugn dag hemma med älsklingen efter en jobbig men rolig lördakväll! :P hahaha!
Fick i mig lite  för mycket där så var tvungen att åka hem ..
Tack baby för hjälpen.
Igår var vi bara hemma och tog det lugnt, jag sov ut för första gången på hela veckan..
idag har jag skjutsat micke till jobbet på morgonen, vart i skolan och sedan hem till lillebror för att mamma, mormor, farmor och lillasyster var där så det vart lite fika! :D mypys.
Nu sitter jag hemma och äter lite mat, måste plugga och dammsuga men pallar inte alls :P hahah!
Ska iväg och fika senare ikväll med bästa Sandra och bästa Ewa som äntligen är hemma i västerås hela sommaren. Kan inte bli bättre alls.

HAHA! titta vad Sandra nyss skickade till mig, älskling på magalufkryssningen förra året! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0