true blood

godmorgon och hej, jag är bakis! :P haha!
I förrgår satt jag och älsklingen uppe halva natten och tittade på true blood. älskar den serien :) jag tror jag är kär. Igår var vi iväg med petra och anton för att spela lite minigolf på hälla. jag kom näst sist, men det var super kul. Efter det åkte vi hem till Petra och Anton för lite förfest sen blev det sjökrogen efter det. Gulliga Deki skjutsade hem oss efter det, då fick vi donken :):) happyface.
Idag ska jag kurera mig innan det vankas jobb 18-22 (lite extrapass är väl aldrig fel)
Imorgon blir det jobb åter igen 12-16 sen kanske vi ska på nå poolparty om vädret tillåter annars blir det att gå ut och dansa med Sandra :D:D wiih!

Nej, nått att äta på dethär sen lite teve. Då borde man väl bli piggare till kvällen. Det är ju bara torsdag så så mycket kan det väl inte vara på jobbet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0