suck

dagen har varit lååång och tråkig, jobbigt med lite arbete ikväll men det ska väl gå så jag får något annat att tänka på. Baby ligger och sover nu, han har spelat dataspel hela dagen så kan förstå honom (inte?!)
Mina tankar bara snurrar runt i huvet på mig, jag känner mig konstig och det har varit mycket att ta in på en och samma gång de timmar som har varit ..
Imorgon är det fredag igen, lite jobb sen vet jag inte vad som händer. Poolparty? njae. vet inte alls om jag känner för att göra någonting alls. SUCK!
Livet kan inte alltid vara rättvist men jag gillar mitt liv, iaf allt och alla som finns här för mig. Det är bara mig själv jag ogillar ibland,mycket, ofta, alltid. Det går i vågor, ibland mår jag så bra man bara kan må och sedan är jag nere på den mörkaste botten som finns. Why?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0