bra jobbat!

härligt!
jag och älsklingen har äntligen kommit igång. 5 km avklarat i spåret på Rocklunda, lite övningar sen hem för en dusch och lite mat! helt underbart! dock lite sent för att sommaren är påväg åt fel håll men iaf. Då kan vi bli snygga till nästa sommar istället :P hahaha! Har även städat hela lägenheten och pluggat lite idag också, det känns så bra! :)
Nu siktar vi framåt! träning 3 gånger i veckan är på schemat. Vill inte jag ut så måste jag ändå, vi ska peppa varandra nu! Klarar jag inte det här då är det illa. då kommer jag börja gråta .. PÅ ALLVAR!!

Har fixat mitt CV lite nu så bara att skicka in ansökan och hålla tummarna för det bästa!
Måste iofs gå klart skolan först men man måste ju prova, dom kanske inte behöver ha mig riktigt än :P
Allt börjar kännas lite lättare nu men magen är fortfarande lite krånglig, jag pallar inte att gå till läkaren, jag är såååå lat! :P hahaha! men förr eller senare så måste jag väl göra det ..

Nu blir det nog lite heroes sen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0