sjukis

uschja, ligger hemma hos älsk och är jätte sjuk :(
blä, hatar det verkligen. det enda jag har att göra är att titta på filmer hela dagen tills gubben kommer hem och tar hand om mig en stund :P hehe.
Får se om man mår nå bättre tills imorgon annars blir man hemma en dag till från jobbet, ska man hurra eller?
Har redan avverkat en film, Aladdin :) såå länge sen man såg den. nu tittar jag på mr. an mrs. smith!
Har pratat med mami idag. saknar lite att vara hemma hos henne när man är sjuk. blir alltid så ompysslad där.
Snart är det helg och jag är ledig hela den här helgen. självklart är man sjuk.
Camilla, jag beordrar dig att bli frisk nu på en gång! inte bara för att det är helg utan också för att du ska kunna komma igång med träningen. Sandra har ju redan hunnit före dig ;) hahaha!

Nej, ska nog krypa ner i soffan igen under täcket. vi hööööörs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kommer dit du också älskling! Se till att bli frisk nu för på fredag är det feeeeest!! <3

2010-01-14 @ 00:37:27
URL: http://nihajjarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0