gym

jajamensan! första gympasset för i år med Sandra och Micca! :D hur kul som helst faktiskt. gillade det skarpt, hade kunnat hålla på hela dagen men var tvungen att åka till jobbet så hann inte så mkt. Jag och Sandra åker därför ner imorgon och kör lite till :P hahaha!
Lite trögt på jobbet men så är det, jobbar 7 dagar i rad nu :/ sen är jag ledig en dag och jobbar därefter i 5 dagar! ojoj, men det är väl bra med lite jobb. Ska skicka in papper till skolan idag också så får vi se vad som händer där. Vill så gärna och ganska så snart också. trött på jobbet man har just nu, men bra med ett jobb såklart :P hehe.
Snart kommer älsklingen och hämtar mig. Vi ska hem och laga lite mat skulle jag tro, för jag är jätte hungrig, sen ska vi kanske titta lite på min SEGA dator om vi orkar! :P hehe.

see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0