good memories



Ett av mina lyckligaste stunder i mitt liv! <3
JAG ÄLSKAR DIG!

Jobb idag då. ett litet springpass var det här :P haha! njae, men men.
Har tittat lite på utbildningen jag funderar på också och det ser bra ut. ska bara försöka få iväg en ansökan.
Vore roligt att göra något man verkligen vill också.
Och nu till en mkt bra sak, Camilla har inte rökt på en HEL dag. (även Sandra) det tar dig. Nästa blir gymkort och beach 2010 !! ;)
Jaa, vad ska man säga. lite synd är det om älsk iaf, får inte ha någonting ifred..
Kallt som bara den ute nu, -13 grader!? inte så farligt. eller jo!
vill bara ligga hemma i en varm säng, gosa och bara ha det så bra man bara kan ha. men icke. jobbar fram tills på måndag sen är jag ledig en hel dag. jippi! morr..
Nej, dax för lite frulle kanske (om det finns något här hemma)!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0