yeah

idag gick jag upp 09.00 för ett gympass (eller snarare springpass)! duktiga mig. jätte fint väder ute men vart sämre med dagen tyvärr. Åkte ner på stan för att säga hej till Sandra och Fredrik som satt och åt sushi..
Gjorde Sandra sällskap hem en stund sen skulle hon bege sig till Sthlm, lite tidigare än oss andra :P haha. hon ska ju myspysa med Daniel! ;)

Jag sitter nu och väntar på bästa, för han kommer snart hem och då ska han få många pussar! :D:D
Sen till optikern för synundersökning för nya linser. great! behövligt.

Sen ÄNTLIGEN ska vi hem för att laga mat. Jag är såååå hungrig redan!!!
Sthlm på lördag, så skoj. längtar!

nu ska vi allt spela mina schlagergrabbar ett rejält spratt!!! HAHAHAH!

pussohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0