tröttast

har varit vaken sen 8 idag, var tänkt att jag och micca skulle gymma på morgonen men sov lite för länge se vart inte så. Nu sitter jag och väntar på svar från Sandra, hon kanske är bättre idag och vill gymma med mig :) hoppas!

Helgen var grym, iaf lördagen! shit, minnesluckor eller vad? tur att jag kom hem iaf :P haha!
Jag brukar aldrig få så grova minnesluckor men aah, vad ska man säga?
Gårdagen tillbringade jag hela dagen i sängen, sjukt bakis! Tur att jag hade älsklingen bredvid mig. Vi beställde pizza, köpte godis och tittade på film på kvällen! (gick inte upp förän efter 5) :P hahah! myspys söndag.

SANDRA; VAKNA NU!!! :P

booooooring!!

jag får väl titta lite på teve en stund då. Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är vaken nu! :D

2010-02-01 @ 10:55:13
URL: http://nihajjarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0