städdag

idag har jar sovit jätte länge sen tog jag mig i kragen och städade hela älsklings lägenhet! :D
Det är han värd.
Har inte hunnit gjort så mkt mera.

Igår var jag hos Sandra, toh mig en promenad dit. Hon bjöd på god mat sen kom baby och hämtade oss för en sväng på stan. Sandra skulle förbi jobbet och vi sprang runt lite. Han skulle klippa sig och det tog lång tid innan det var hans tid men sen så. Och det vart så fint :)
Åkte hem och lagade mat och myste framför en film.

Sandra ska nog komma hit en sväng snart hoppas vi på :)
Vet ej vad som händer mera idag, tar det lugnt. mkt skönt! Har en hel dag ledigt till. Superskönt.
Snart är Sandra frisk också, ännu bättre.

film, mama mia nu :) love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0