mmm.

så skönt, kom just ur en varm dusch!
Sitter och väntar på att att älsklingen ska komma hem så det blir lite mat.

Idag har jag varit och gymmat med Sandra (gillar att hon är frisk nu)!
efter det gick vi hem till henne för att göra lite amerikanska pannkakor med sirap! mumma så gott! Vi tittade på "big fish" sen begav jag mig hemmåt, en promenad såhär på kvällskvisten. Var lite kallt men ändå skönt.

imorgon blir det nog att ta en promenad hem till lägenheten för att hänta lite grejer.
Fick föresten ett telefonsamtal idag (OOPS?!) hahaha, var väl både bra och dåligt. Men det tar vi en annan dag.


Snart är det alla ♥-dag också. då blir det heladag med älsklingen med mat och grejer.
Men, vad ska man införskaffa åt honom? (första alla ♥-dag jag fira med någon!!)




mys framför teven nu. puss bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0