Alla hjärtans dag

ååh, bästa alla hjärtans dag någonsin!
Vaknade relativt tidigt, tog bilen till Sandra för att ta en promenad med henne och Daniel till småbåtshamnen i det underbart fina vädret! lek och bus blev det :P haha! Sen begav vi oss till ica Maxi för en storhandling, tiden gick såå fort och vi har alltid lika roligt när vi handlar. Jävla chokladmousse och gömma dig, hahahahah!

Sen far vi hemmåt, dog i soffan en sväng sen börjades det med maten! wiiih.
Åt god mat och bara myste, sen till efterätten blev det skräckfilm :P haha (kanske inte bästa valet på alla hjärtans dag men det är då man sitter som närmast varandra!)
Fick bästa presenter av älsklingen, en klocka och ett halsband! Puss älskling <3
Låg och bara pratade i sängen med tända ljus runt omkring efter det. myyyysss!!!!



JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN! <3

(vi firade även 5 månader i fredags så firade det samtidigt igår)





Idag ska jag bege mig till gymmet med Sandra först sen ska vi se vad lilla petra har för sig, kanske åker ner på stan och fixar klockan också som var lite för stor för mig :P
frukost blir det nu. Kramis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0