trött

usch, är helt slut efter den långa 10 timmars dagen på jobbet idag.
jätte tråkigt att jobba när det mesta är slut och man får bara en massa skit från gästerna. ingen uppskattar ju ett skit nu förtiden :( men men.
tittade förbi hos petra efter jobbet (och ja, jag tog en taxi för jag hade så sjukt ont i fötterna!) där det förfestades för fullt. mycket trevligt folk fanns det där. även gulleplutten såklart! just nu är det nog antagligen på bmb och röjer.
Jag ligger hemma i sängen och mumsar på lite lördagsgodis som jag är värd tycker jag! :)
blir upp för att jobba hela dagen imorgon med 13-21 . hoppas det inte kommer så mycket folk. pallar inte med det längre tror jag. fel yrkesval?! men jag trivs iaf med mina jobbarkompisar. bästa ever!

galen kväll föresten igår, after work med bästa gänget! har saknat alla så himlans mycket. jobbigt när man jobbar helg och inte alltid hinner med alla. Skönt att äntligen få träffa Ewa och Bengan igen också.


man gör så gott man kan! ;)


Nu är det nog dax att sova en stund.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0