sådärja

japp, då var dagen i Liköping över då.
Jätte rolig dag, bror körde, jag var dj och teddy sov hahaha! kom fram hela men hittade inte riktigt först.
vi åt lite mat sen fick jag går rundtur på skolan, hon pratade massor sen göra ett personlighetstest. Intervjun sparade hon till sist fast jag fick göra den först av alla eftersom jag bodde längst bort! :D
Allt gick superfint!
Efteråt träffade jag upp Andreas och vi tog en tur på stan, drack lite kaffe och pratade en del! har inte sett honom sen februari så det var kul att se pricken! Inte många som har en egen guide i Linköping ;P
Sen vad det bara att bege sig hemåt. Fick hemlagad pizza hos M när jag kom dit, mumsigt! tittade lite på teve sen hem och sova gott! Nu är det en ny dag, jobbar idag, personalmöte imorgon, jobb på fredag sen ledig helg! :D bästa som hänt på länge. hörde jag party?! hahaha!



nu lite frukost så man får lite energi! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0