gårdagen

ja, vad ska man säga?
jag försökte dricka ikapp alla andra och visst gjorde jag det.
Vaknade upp med skrapsår på knäna! vart kom dom ifrån?! haha!
Det var iaf sjukt kul igår. Bmb vart det som vanligt och träffade alldeles för många jag kände där.
Stackars M var jätte hungrig hela kvällen och ändå släppade vi med honom överallt.
Någon tog även min dricka på förfesten.. Lovade Sandra att jag skulle skicka fyllemess och jag tror att jag skötte mig ganska så bra eller vad säger du Sandra? ;)
Efterfest, men slockande först av alla halv 4 . Som sagt, jag är ingen efterfestmänniska.
haha, vi såg en kille få stryk av sin tjej, jag träffade Forsa som tydligen piercat BÅDA bröstvårtorna! Ewas bror och pelle plutt hittade jag också. Eve fanns med på ett hörn också.

Nu är man superduperbakis! har nyss duschat och ska äta lite sen. ska försöka ta mig ner på stan för att träffa bäst-Sandra sen blir det till petra. På't igen! ;)

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0