fredagskänsla

nu är det äntligen fredag! :D
igår var det personalmöte 8 på morgonen, min lediga dag. Jag och sandra gjorde lite ärenden på stan efter det en hem till mig för att jag skulle städa, tvätta och dona. färgade Sandras hår, nöjda och glada vart vi båda två.
Sen vart det Kenny starfighter hos Alle på kvällen. myspys.

Men som sagt FREDAG! Har jobbat lite grann, är hos petra nu sen tillbaka till skitjobbet. slutar 22 men förhoppningsvis tidigare så jag hinner med förfesten som denna kväll arrangeras hemma hos Mickepicke! :P hehe. Härliga fredagskänsla. bästa som finns plus att jag har ledig helg

Men det bästa som har hänt idag är att jag har kommit in på skolan i Linköping! :D Bara att fixa med alla pengar sen så blir det plugg där i typ 1 år. Längtar redan! Frisör nästa.

Nu blir det snart bolaget med Johan och alle sen ska jag tillbaka till jobbet för att slita sen kör vi! Morgondagen blir ju inte sämre, Sandra är med Hela kvällen. bästa såklart! :) Sen nästa helg kommer gullEwa och sötBengan hem! :) Det blir bara bättre och bättre verkar det som.

 

 

love life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0