bästa mamma

idag har jag jobbat lite grann bara sen hämtade min bror mig så vi åkte hem till mamma för lite hemlagad mat och mys med lillasyster :) bästa mamma färgade mitt hår och klippte mig lite grann också. skönt att få det gjort. har inte så mkt tid känns det som. Men som sagt, nu är det äntligen gjort. Kom hem efter 7, ringde älsklingen och gick för att möta upp honom. vi gick och handlade frukost till mig sen hem för lite mys innan han skulle hem för att sova. Stackarn har jobb imorgon tidigt och vi hinner inte ses så mkt känns det som (även om vi ses lite grann varje dag.)
Till helgen är jag iaf ledig och då hinner vi ses.

Jag, älsklingen, bolle och bästa Sandra åker till Gustavsvik för bad på söndag! ska bli så kul. jag blir som ett litet barn igen när jag tänker på att få bada och plaska lite :P hahaha!

Sen hörde jag att det tydligen är fest hemma hos Linus på lördag. Hörde jag skål eller? ;)

dax för sängen nu. puss bästa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

skåååååååååååål föfan!

2009-10-21 @ 06:51:15
URL: http://nihajjarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0