UP!

hade en bra dag igår. vaknade efter 12 hemma hos älsk och började knatta hemåt. fixade hemma sen ner på stan för att umgås med eve, det var jätte länge sen sist! Efter det åkta jag hem till bästa som hade fixat film. UP! jätte rolig film, kändes så bra. bara du och jag!
Jag blir så glad av att vara med dig, du tycker jag är så knäpp ibland men man vet inte alltid hur man ska bete sig och då säger och gör man en del knäppa saker. Men jag vet att du tycker om mig iaf :)

I måndags hade jag och Sandra en liten shoppingdag på stan. nått vi båda verkligen behövde. gå runt och handla upp hela drixen ;P haha! lätt värt det. Nya skor!!
jag sprang hem till Petra efter det där Anton även var också. senare kom Tessan också :) mys.
idag var man uppe med tuppen. älsklingen väkte mig tidigt (som jag bad honom om). Jag kommer in i bra rutiner när jag sover där, somnar vid 10-11 och blir väkt vid 7. går dock inte upp alltid då men ibland händer det..
Det är mysigt med lite sällskap på morgonen!

Nu ska jag iväg och jobba snart. jobbar hela helgen IGEN! dryyygt.
men det är snart bara 1 vecka kvar sen åker vi på kryssning, vi alla bästa! :)
ha det bäst nu alla. puss på speciella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0