sömn

ja, det har jag inte fått mkt av inatt. Älskling ligger och sussar så sött bredvid mig medans jag ligger vaken och stirrar upp i taket. försöker tänka på annat men inte då. lyckades väl till slut somna och vaknar när gubben ska till jobbet såklart. kunde inte somna om efter det så har varit vaken ett bra tag nu. inte många timmars sömn direkt.

Känner mig inte som mig själv idag. känner mig tjock, ful och allmänt klumpig! :(
tur att det är nyår snart så man kan börja uppfylla sina mål lite bättre.
Hoppas på bättre kondition, sluta röka, nytt jobb, bättre ekonomi och ny lägenhet!
suck...

Kom just ur duschen. ska ner på stan snart för en fika med bästa lillebror.
Tänkte försöka vara lite snäll och laga mat åt sötisen sen när han kommer hem från jobbet sen blir det bio ikväll, NEW MOON men bästa tjejerna! :) Kan behöva lite tjejtid med dom bästa. Dom livar liksom upp min vardag.
Ska försöka klämma in en fika med Bellsibus i veckan också. På fredag kommer Bästa Ewa hem igen och då blir det åter en fika med henne (säg inte att jag fikar mkt!). På lördag jobbar man lunch sen hem till mormor fort som tusan för hon fyller pension. Sen åter speeda på i bilen hemåt för fest när man har storbesök från STHLM! ;)
Kommer bli en grym helg.

nej, måste skynda på mig lite nu. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0