dåligt

aah, jag är hemskt dålig på att skriva här men men. jag har inte tid jämt :P
Kryssningen var iaf den bästa på år och dar!! ojoj. galet kul :) kunde inte bli bättre dock att det gick alldeles för fort och att dom hade dålig mat men annars är jag nöjd.

har ångest för pengar och jobb.
allt pekar neråt i den riktningen just nu (eller som alltid!)
jobbar iaf 3 timmar extra idag!

stackars älsk som har blivit sjuk, ska dit ikväll efter att jag har hämtat  min bil och pyssla om honom lite.
Sandra pluggar så otroligt mkt, tur att jag fick se en glimt av henne igår. jobbar ju ändå tillsammans hela lördag :)
Micca var snäll och skjutsade oss, åkte en sväng till Anton där det festades på för fullt. Alle, Anton, Petra, Zara och Kaisa såklart :) partypeople.

om dryga en vecka kommer grabbarna grus från sthlm på besök för lite fest. ska bli trevligt. sen är det inte långt kvar till maskeraden. kanske dax att fixa alla kläderna snart :P hehe. det ska funka. Sandra blir stor flicka snart så bäst att hitta en riktigt fin present åt henne.
Nu blir det frukost (aah, jag har faktiskt både frukost och mat hemma nu!)
Jobbet sen för ett möte med Jensens chefs högra hand, Jesper!
good luck!
pussssssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0