perfekt

igår var en nästan helt perfekt dag. kvällen var iaf perfekt i mina ögon.
först på dagen jobbade jag lite extra, helvetesdag på jobbet. sjukt mkt folk! men det gick till slut iaf.
möte upp baby på stan efter jobbet, vi handlade lite sen åkte vi hem för att laga mat. fläskfilé med vitlökskroketter och bearnaisesås :D mums! älsklingen lagade maten och jag diskade. tände levande ljus och åt gott! <3
vi satt på en film sen somnade jag haha! typiskt mig. Det var iaf en jätte mysig dag!

Nu har älsk åkt till jobbet och lämnade av mig hemma. Jag tittar lite på teve och ska snart ställa mig i en varm dusch tror jag. det är fortfarande väldigt kallt ute. Sen senare idag så ska jag och Sandra shoppa julklappar :)
plus att det blir 4 timmars jobb ikväll för min del sen är jag ledig 3 hela dagar över jul. wiih!

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0