mh

orkar inte jobba idag, och jag är inte bakis från gårdagen. orkar bara inte med jobbet. slutar 22.30 ikväll :/ suck!
men dagen går nog ganska fort ändå kan jag tänka mig. har mkt att göra. ska tvätta mellan jobbpassen. är det lugnt på jobbet så är det bra. slipper springa så mkt haha!
wiih! imorgon kommer Sandra hem :) hon ska komma och säga hej till mig på jobbet. veckan har inte varit detsamma utan henne. och lilla Ewa hon har det så bra i uppsala på skolan, är glad för hennes skull.
imorgon har micke födelsedagsfest och jag slutar som sagt sent så ska väl förbi och säga hej iaf sen på lördag har bolle detsamma så ska försöka gå lite tidigare från jobbet så jag får va med också. vore jätte kul! det känns som om man missar så mkt annars. måste ju vara med på någonting. ledig på söndag. bästa!

ååh, jag vill träffa dig G. Vi pratar om det men händer inte så mkt tyvärr. vi får väl se vad du kommer fram till de närmsta veckorna om du hittar någon lucka där! vore underbart! Bo inte så långt borta ffs! En dag!


Kvällen igår föresten, skulle vara hemma och ta det lugnt men icke. petra, jag, eve och heidi drar till pluto (där det är världens sämsta musik!) jonathan och masoud kommer också. härligt! blir en promenad hem, laga lite mat till grabbarna sen somnade jag sött vid 03.30 .. jobbig kväll, men kul!

Pitbull feat. lil jon - Krazy
pitbull feat. ying yang twins - shake
david guetta feat. akon - sexy bitch

(dom 3 mest spelade låtarna på förfesten igår)



jobbet nu. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0