maaaat !!

Här sitter jag hemma och myser framför teven.
Har varit en ganska så bra dag faktiskt, mamma, mormor, syster och kusinen kom hit och åt mat sen ner på stan för lite shopping och sedan rullade bilen vidare till Hälla där jag äntligen fick inhandla en MASSA mat så nu kommer jag iaf inte att svälta ihjäl! :) Äntligen håller jag på att bli frisk också så ska försöka mig på att jobba imorgon också, känns som om det var hundra år sen jag jobbade sist. Snart helg och jag är snart frisk! :) wwiiih! Underbart.
Får se hur det blir med skolan nu också, ingen vill ju va borganär åt mig så får väl antaligen inget lån :( jätte ledsen för det.
Frisör är något som jag nu känner att jag verkligen vill göra, men ingen verkar förstå det.. suck! men det kanske ordnar sog vem vet.. tänk positivt!!
Nu blir det en varm dusch!

Kram C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0