great

ojoj, vilken helg alltså! Jag säger Grattis till Bolle och Micke som har fyllt år under veckan och har haft fest båda 2. jag hann tyvärr inte med mickes fest då jag jobbade men har både hört och sett hur det har gått till :P
Slutade tidigare i lördags så åkte till Bolle på en gång, cyklade i regnet. vad gör man inte för lite fest och alkohol?!
Väl framme så börjades det! Kvällen hade precis allt en fest ska ha. alla splittrades på slutet, mitt lilla gäng hamnade på konrad medans resten var på bmb. kul kväll iaf. slutade med att bolle och sandra försökte skrämma upp mig innan jag skulle sova att det spökade hemma hos honom.. usch! :P

Bakisdag hela söndagen.
Ny vecka, jobb igen.
frukost nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0